× This is the optional category header for the Suggestion Box.

Nike Air Max 97

• Lorraine Malory
  • Topic Author
  • Visitor
  • Visitor
5 years 11 months ago #675 by Lorraine Malory
Nike Air Max 97 was created by Lorraine Malory
Renz: Ja, meer voor de oorspronkelijke vorm. Het is Nike Air Max 90 Dames leuk om te zien dat oude paren na een decennium of meer in de kluis nieuw leven worden ingeblazen. Ik hou niet zo veel van Nike SB Dunks als jaren geleden, maar ik wacht nog steeds op een retro van de Sea Crystals. Al 12 jaar. EIC Juan: (Pass) Nee, ik kan niet enthousiast worden over dingen die ik niet leuk vind, sorry. Ik wil mijn excuses aanbieden aan de Nike Dunk omdat ik ten onrechte heb gezegd dat er een paar van dat model was dat me aan deze 2 dieptepunten deed denken. Het was eigenlijk de Nike Air Python en de jongen, was dat een afvalcontainer nadat hij het eindelijk persoonlijk had gezien.

Qua ontwerp vind ik het een solide hardloper en lijkt het vandaag een paar andere silhouetten te hebben geïnspireerd. Ik vind het allemaal leuk in tonale iteraties. EIC Juan: (Wacht) Ik vind ze leuk, maar niet genoeg om ze te copiëren zonder de kans te krijgen om ze persoonlijk te zien en echt een gevoel voor ze Nike Air Max 2017 Heren te krijgen. Het grijpt terug op de super creatieve dagen van Nike SB waarin je je zou afvragen wat hun ontwerpers aan het doen waren en dachten te komen met zulke ongelooflijk verbluffende ontwerpen. Crap, nu wil ik wat wafelafvoer. Andres: (Pass) Ik hou van wat kip en wafels en ik denk dat Nike het thema op deze schoen behoorlijk Nike Air Max 2017 Dames goed heeft gemaakt.

EIC Juan: (PASS) Tussen de Air Jordan 1 en de CP3.IX maakt deze lichtere tint Tan echt zijn weg door de beste van Nike. Was het maar geen midden ... Nieuws Juan: (KOPEN) Kwaliteit zal bij deze Nike geen probleem zijn. Premium Vachetta Tan-lederen constructie? Ja graag. Voor ons allemaal klagen we altijd over kwaliteitsproblemen, daar heb je het. Een Nike-schoen die de verkoopprijs waard is (denk ik?) EIC Juan: Wat Jordan Brand ook doet, het zal de huidige sneaker-menigte nooit behagen die alleen retros wil (en ze willen zelfs die niet, wat raar is omdat Nike en Jordan Brand verdienen obsceen veel geld, dus iemand koopt ze).

Dat gezegd hebbende, de XXX (30) is nog steeds een Nike Air Max 2016 mijlpaalversie die de belangstelling van het grote publiek en degenen die niet echt in de echokamer wonen, zal wekken, gewoon vanwege zijn lange levensduur. Mensen zullen praten en hopelijk is de Jumpman iets van plan dat het spel weer zal veranderen. EIC Juan: (KOPEN) Een van mijn grote sneaker-spijt mist een paar Nike Zoom Kobe 5 Bruce Lee. Mijn neef eindigde met een paar van de Kobe 9 EM die velen beschouwde als een door Bruce Lee geïnspireerd paar, dus het was het gewoon niet waard omdat ik een familielid zie dat hetzelfde paar bezit als het mijne, we willen niet dat we verdubbelen in de familie.

Ik hou van de 11 en in deze colorway ben ik verkocht. Andres: (WAIT) De beste colorway van de Kobe 11 tot nu toe, samen met het debuut Achilles Heel. De combinatie van geel en zwart is altijd aantrekkelijk, vooral als het op zo'n mooie Nike Flyknit-sneaker als deze is gedaan. Hopelijk kan ik deze binnen een paar maanden kopen als ze in de uitverkoop gaan. EIC Juan: (PASS) Ik zal de blik in mijn gezicht nooit vergeten toen ik de Air Penny 2 voor het eerst zag in de jaren '90. Het was een blik van teleurstelling en shock omdat ik niet kon geloven dat Nike het vervolg op misschien het grootste kenmerkende schoendebuut ooit verprutste.

Plus andere stijlen zoals de Tubulars ontvangen ook geweldige kleurstellingen. Het ontwerp van deze sneakers is, althans naar mijn mening, winnaars. Ik ben eigenlijk nog steeds een Nikehead, maar wat de drie strepen blijven bieden, kan echt Nike Air Max 180 niet meer over het hoofd worden gezien. Het weekend biedt veel opties voor sneakerheads, omdat basketbal - de sport die hier echt aan begon - terug is in het bedrijfsleven . Stephen Curry lijkt te rebounden van het grootste reguliere seizoen aller tijden, dat ook een 3-1 voorsprong in de finale en een unanieme MVP-award blies, terwijl hij ook de meest clown van het jaar liet vallen met de Under Armour Curry 3, Nike Basketball keert terug zonder Kobe met een Battle Gray Pack en James Harden onthulde zijn eerste
File Attachment:
kenmerkende schoen afgelopen weekend (hoewel het pas in december valt).

Please Connexion to join the conversation.

Time to create page: 0.115 seconds